Gamla skokartonger

Jag har sett så många som slagit om gamla skokartonger med fint omlagspapper så att man kan få lite extra förvaring, och jag tycker verkligen det är toppen!! :)
Så därför har jag försökt mig på det, allvarligt talat så gick det sisådär.

Det var tydligen handgjort papper, det glittrade av sig & tejp funkade inte, inte vilket lim som helst heller, så de blev nå superkletigt lim + jag förstörde köksbordet hemma när jag försökte skrubba bort limmet.
Bra jobbat Sandra....

hursomhelst så blev resultatet såhär:

 

Fint papper iallafall, från Rusta!

Och sen har jag även handlat lite till hemmet,
ja.. toapappret har ni redan hört talas om, men köpte en papperskorg till toaletten, 4 st vita örngott och 4 st bordstabletter från Jysk, sådant man inte tänker på helt enkelt, men som jag tänker på!

 



Sen dog kameran, så blev inte nå fler bilder...

Kramar!


Kommentarer
maria

vilken bra idè att slå in gamla kartonger i fint omslagspaper!!! det ska jag testa att göra=) tack för det smarta tipset!=) kram!

2010-05-06 @ 00:13:36
URL: http://mialooove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0