gräset är inte grönare på andra sidan

Kan alla bara förstå det!!!?

Det har varit en tuff helg men vi ska kämpa, vi ska bara se allt de positiva.
Vi ska göra något bra utav detta, för vi är starka, vi ser ljuset långt fram, men genom att ha nära och kära med oss, som bryr sig, gör det är lättare att känna glädje.
Glädje behövs för att vi ska må bra, för att våra endorfiner i kroppen ska åka igenom oss som ett lyckorus.
Vi ska inte sluta skratta, för vi har ett långt liv framför oss, och även fast det inte blir som vi hade trott så är det ändå vår framtid, och den vilar i våra händer... och den framtiden ska vi göra vårt bästa av.

Jag älskar att höra min mamma skratta, särskilt åt alla tokiga saker hon gör..
Det gör min vardag, att få höra henne lycklig och skratta tills tårarna sprutar, den framtid vill jag ha.
Den framtid kommer vi att få, för hon kan ju inte sluta göra tokiga saker.. de bara går inte! :)





TILLSAMMANS ÄR VI STARKAST



Kommentarer
Mamma

Gud va fint skrivet Sandra.. Dom sista raderna är jättefina !!

2010-05-10 @ 21:44:56
ISA'S STYLE - STYLE BY ME

Fint skrivet!=)

2010-05-11 @ 11:24:40
URL: http://isasstyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0