IKEA

Igår var min kära syster på IKEA och handlade lite saker till mig när hon ändå var där :) Tänkte att lite saker kunde hon ändå köpa med sig som jag vet att vi saknar..

Det här blev endast 98 kr! Det är helt otroligt billigt.

 

 


Påsklämmor, saxar, 6-pack vinglas & en salladsskåll, toppen!! :)

Sen köpte även mamma & pappa detta till mig:



Tallrikar, märket "ARV", de är jättefina tycker jag! och sen ville jag även ha en brun persienn i köksfönstret, det är bara ett litet fönster just där så då tyckte jag en persienn skulle passa utmärkt där!



Och persiennen är mycket snyggare i verkligheten! Vad roligt det ska bli sen när ni får se "före- och efterbilder", och hur vi kommer få till det i lägenheten. tack snälla mamma&pappa!! :) och syrran som åkte & handla :)

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0