Introduktion

Hejsan allesammans!

Jag har tidigare haft en blogg tillsammans med min barndomsvän, men med tanke på att det inte blev särskilt mycket uppdatering tillslut beslöt jag mig för att ha en egen :)

En liten presentation om mig....

Namnet är Sandra Rosin, är 20 år och uppväxt i Stockholm, Handen i en lägenhet med mamma, pappa, min storesyster och min katt Alfons!
Jag har en underbar pojkvän vid namn Linus, som är världens bästa, delat mitt liv med honom i 3 år i sommar!! Helt fantastiskt! 1 juni (mindre om än månad!!) ska vi bli sambos i en lägenhet vi har köpt i Nynäshamn.
Det ska bli helt otroligt roligt och jag är så exalterad! :)

Annars så går jag min första termin av 7 terminer på Stockholms Universitet och utbildar mig till förskollärare. Gick däremot i ett idrottsgymnasium, men det känns helrätt att jag ska arbeta med små barn i framtiden!
På fritiden så gillar jag inte att vara rastlös, utan tar gärna många promenader osv..
Jag är en shopaholic, vilket jag kommer få avvänja mig ifrån när vi flyttar!
Och.. ja vad mer? Jag arbetar i en matbutik i Haninge C lite extra för att få ut lite extra pengar :)





Japp, och på första bilden är det jag,
och sen andra jag & min sötnos!!

Kram allihopa!


Kommentarer
Mamma

Hej på dej hjärtat



Mamma lovar att kika in på bloggen, farmor vill säkert oxå...

2010-05-04 @ 20:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0