jag är så glad!!!

Jag är så himla glad idag!!! (dock inte över allting eftersom jag inte hunnit plugga)
Men jag har gått ner 6 kg nu!!! jag är så himla stolt över mig själv.. åh va glad jag är!!!!

Jag väger mig som sagt varje fredag, & nu har jag ändå inte hunnit gå ut & gå varje dag eftersom jag har så mycket i skolan, men jag fortsätter att gå ner.. det känns så bra!
Alla mina jeans sitter så jäkla snyggt, alla kläder gör det!! lycka för mig är att ha en bra självkänsla..
och den har jag stärkt ännu mer nu!

Detta firar vi med dagens mys-oufit,
Bio-outfit, jag, syrran & maddelutt ska se Sex and the city 2 idag, woho!!

 

Jeans från Lee
Rosa ulltröja, handgjord från Lindex

Ha en toppen helg alla!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0