jag längtar!!

Blir så distraherad av alla tankar hela tiden, saker jag måste göra.
Det är mycket just nu!
Plugga, tänka på om tågen är försenade, jobba, fixa mina jobbtider, längta efter att flytta ihop med min sötnos, jag måste träna, tänka på vad jag äter, jag måste börja packa, jag har jättemycket att läsa..

Nej, mitt huvud snurrar just nu.
Nu blir det duschen sen hoppas på att tågen går som de ska till skolan :)
Och så blir det att bo i Ösmo den här veckan eftersom jag har VFU, ska bli så roligt att träffa barnen igen!!




Jaa.. snygg bild, från Barcelona... vad tänker ni på?

KRAM!


Kommentarer
Sara

Det går fort Sandra, snart är det den 1a ;)

2010-05-17 @ 21:16:43
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0