Lasse Åberg

Igår så ställdes ALLA tågen in mot stan, så jag kunde inte på något sätt ta mig till skolan, jättepinsamt tycker jag eftersom det var mitt första seminarium för den här kursen.
Men så kan det gå! Istället åkte jag till Cervera i Länna, och handlade upp mitt presentkort.
Jag fick fyra stycken Lasse Åberg kaffekoppar när jag fyllde år, och nu köpte jag fyra stycken till!
Jag gillar de...



Dessutom har jag & Linus de smala ölglasen & ölsejdlarna med.
Vinglasen vill jag inte ha, då har jag Chateau istället :)

 

Ja, allt är ju nedpackat så kan inte ta några egna bilder, men sen ska ni få se hur prydligt de kommer stå i något vacker fint, vitt vitrinskåp!! :)


Förövrigt så hittade jag inga lakan på Hemtex, märks att jag inte kan någonting alls och verkligen borde startat bloggen "Mittlivsomblondin". Mamma lurade mig att jag skulle köpa 160x240 lakan istället för 280x240 eller vad det nu ska egentligen. Så jag gick därifrån & kommer antagligen inte tillbaka.
Jag åker till en annan Hemtex istället, t.ex. i Länna eller Farsta....

Varför ska man köpa 280 lakan om man har 140 säng? Jag skulle lätt köpa 150 eller 160, det låter väldigt rimligt tycker jag... men  ack så fel jag hade.

Snart kommer mamma hem, så jag ska bädda om och sedan ska vi ut på en powerwalk!
Mor & dotter, de gillar jag.

Många Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0