let's go let's go let's rock'n roll!

Sex and the City 2 var jättebra tyckte jag!! Såg den på Heron, och i den stora salongen med 500 platser eller vad det är var det endast 11 st där!! Haha, de va jätteskönt faktiskt...

Helgen har bestått av Loppisar med mammsen & svärmor, hittade ganska mycket faktiskt! haha, jag älskar loppisar.. de finns faktiskt väldigt bra saker :) Blev nå vasar, en fyr-lampa, världens finaste ros-skål! å lite sånt där, silver-serveringsfat som älsklingen inte fattade varför jag ville ha.
Men det är superfina serveringsfat när man har kalas, t.ex. med kakor på eller champagne!

Igår firade vi även mors-dag såklart, mamma fick en fin present & choklad & liljekonvaljer som hon & jag plockade tillsammans, i regnet dock.. sedan jobbade jag 17-21.40, inventering, snacka om att bli snurrig av alla siffror.
Och nu sitter jag här & ska skriva min tenta, har börjat lite smått :) Nu är det den allvarliga texten kvar snart, där betyget räknas som mest.. men ¨jag är glad så länge jag blir godkänd :)
Som min kurslärare sa: ingen jäkel bryr sig om vad ni har för betyg, det är interjuvn och att ni har blivit färdigutbildade som räknas, vilket jag tror starkt på :)



Världens bästa Alfons!!! som har tvingat mig lägga upp en kudde på köksbordet för att han är så sällskapssjuk & måste sova här bredvid mig...



Bilden är taget från en annan tenta-skrivning, idag är det en ny kudde...haha.

KRAM!


Kommentarer
Mamma

Stackars Alfons... tänk om han visste hur ni håller på..

2010-05-31 @ 13:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0