ljus i guds hus

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, jag är trött trött trött!
Ska se på lite tv, snicksnacka i telefonen med älsklingen, & upp imorgon bitti för att plugga.
Jag har hela 10 böcker att läsa den här kursen, och den är slut den 4e juni, oj oj oj.

Jag är lite orolig över hur vi (jag&linus) ska få plats med allting. Vi är nog inte som många andra är när de flyttar, utan vi har redan typ.. allting.. utom lite möbler sisådär.
Jag har massor av olika ljus här hemma, jag har arbetat i en lamp-butik förut,
så jag älskar även lampor, dyra också tyvärr, men märkeslampor är snygga!









En del av de saker jag har i mitt rum för tillfället.
Och det är plastblommor som kommer att vistas i våra fönster,
jag kan absolut inte ta hand om blommor...
även fast jag har en rosa vattenkanna.


kram, s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0