Min lediga dag

Hm.. Madde, som det kommer omtalas mycket om i den här bloggen, har tänkt anmäla mig till "anonyma shopaholics", om det nu finns sådana möten :)
Ja, hon sa väl såhär igår: "Ja, först slutar du shoppa till mig, sen slutar du shoppa till Linus, och sen slutar du shoppa till dig själv!! Bra va?!"

Ja, det är väl bra.. men bara så ni vet alla läsare. Det finns inga butiker i Nynäshamn.
Vilket betyder att jag kommer klara mig alldeles utmärkt!

Idag ska jag studera lite, börja läsa nå böcker, ut & gå en timma..
Men innan ska jag nog shoppa!! Till hemmet, Madde sa aldrig något om hemmet.
Ska bara till Hemtex och kika lite på lakan, det behövs!

Min gymnasievän Sara undrade varför jag inte döpte min blogg till "mittlivsomblondin", jädrans bra fråga faktiskt... för alla här hemma började liksom skratta åt mig när jag köpt toalettpapper till linus och mitt hem, redan... ?



Just nu ligger min Alfons här med mig i sängen,
och det är antagligen dags att stiga upp :)


Ha en toppen dag! Kramar



Kommentarer
Linnéa

svar: ja jag har själv alltid gett bort kläder till mina mindre kusiner. Men nu är det inte så längre att jag växer ur kläderna. utan nu tröttnar jag bara på dem! haha.. dessutom behöver jag verkligen pengar och om det så blir 100 kronor jag får sålt för så är det fan bättre än inget. men fortfarande har då ingen nappat på min bloppis :(

2010-05-05 @ 10:20:43
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Sara

hahah Sandra jag skrev BONDE, inte BLONDIN ;p hahaha, men den skulle ju lika gärna kunnat heta blondin ;)

2010-05-05 @ 22:32:25
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0