mixed feelings

Jag har så mycket tankar i min hjärna nu som far runt, och jag har hiskeligt svårt att koncentrera mig på allt det viktiga då. Jag har så ont i magen och är så stressad att jag har spykänslor. Det känns som jag kan spruta tårar rätt ut när som helst. Allting är för mycket just nu, jag bär så mycket på mina axlar att de känns som någon står och trycker ner de med tunga vikter. Nerverna i axlarna känns lite sura, det gör ont att bära, stressen tar öven och det tar alldeles för lång tid för mig att lugna ner mig, för när jag väl har gjort det... ja då kommer stressen upp igen efter att ha lugnat ner mig en timma eller så..

Det känns bra att jag har så många runt om mig som ställer upp, och det bästa är när en vän bara säger "jag kommer över till dig" utan att fråga, utan bara gör det.. för man vill helst inte be om det.
Man vill bara att någon ska dyka upp, finnas där & hjälpa till att muntra upp en...

Tack Madde för du gjorde min dag genom att berätta din hysteriskt roliga dag med massa av märkliga kommentarer som ploppade ut från din mun till sotaren! hahaha..




Kram till alla underbara människor som bryr sig om alla nära&kära!!


Kommentarer
Madde

Ja tänka sig vad lite klantiga kommentarer kan muntra upp :). Allt för dig gumman, Jag vet hur stökigt allt runt omkring dig är nu. men jag ser fram emot att se dig flytta hemifrån och bli förskolepedagog. du är stark, fortsätt kämpa!

2010-05-31 @ 21:45:29
URL: http://madelenlundin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0