russin-humor

Laddade precis upp massa bilder från mobilen, det är alltid lika roligt!! :)
Så fick jag syn på en rolig bild som jag och syrran tog när vi var & handla på citygross..
haha, jag började asgarva och tog bilden... syrran skämdes nog lite.

men det här mina vänner, det är äkta russin-humor!



Och ni som inte vet varför vi kallar det "russin" humor, är för att vi heter Rosin i efternamn.

Det var så gulligt, en på min förskola där jag brukar vara frågade vad jag heter i efternamn, sen så sa hon "haha, men det låter ju nästan som russin!!!"
Och det stämmer bra det, när vi var små ropade mamma in oss, "kom in nu mina små russinbullar!".

En halv meter korv, det är kul humor de.... :)


Kommentarer
Syrran

Hahahaha jag döööööööör! Russinbullar och en halv meter korv!!!!

2010-05-27 @ 14:00:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0