semster 29-32

ÅÅÅÅH VAD HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lite dumt på något sätt att ta så mycket semester när det är nu egentligen jag borde jobba, men det är inte hela världen :) Det kommer vara alldeles underbart att ha semester!
Fick mitt sommarschema också, jag kommer arbeta till stängning i stort sett varje dag, inga 8-4 tider här inte, men de gör inte mig så himla mycket :)

Det kommer bli så att Linus åker iväg och jobbar, pussar mig hejdå, sen går jag upp och åker iväg och jobbar, sen ses vi igen ca halv 10 på kvällen. Då kommer vi iallafall inte gå varandra på nerverna, man vet ju aldrig hur ett förhållande blir när man flyttar tillsammans.
Men jag tror att det kommer bli helt enkelt bästbästbäst!!
Märks det att jag längtar eller? :)




Nu ska jag dricka kaffe & äta lite frukost..

sedan blir det skola 13-16 & jobb 17-2015...

KRAMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0