Vardagsrum

Jag vet inte om inredning är min starka sida, för jag har så många olika stilar!
Jag gillar modernt, antikt, vitt, färgglatt, romantiskt...
men en kombination av allt detta låter inte så attraktivt.

Men jag slängde ihop lite av de möbler jag skulle vilja ha i vårt vardagsrum sen :)
Tror jag och älsklingen nog kan komma överens med varandra om de här..




Vad tror ni? Kan det bli nå bra av detta?
Ljusgrå divansoffa, sen vita möbler!
Vitt runt soffbord, vita TV-möbler & någon fin bokhylla.. antingen denna eller ett vitt vitrinskåp, det tror jag nästan, men hittade ingen bild på någon..

ÅÅÅH, det kommer bli så fint hemma hos OSS!
Tänk att säga vårt, våra, oss, vi, vår....
Känns ganska så bra.. så häftigt!!! Jag är superglad! :)

Kramar!


Kommentarer
marie

Jätte snyggt:D

2010-05-04 @ 22:40:57
URL: http://mariefast.blogspot.com
Sara

Hahaha, varför döpte du den inte till mittlivsombonde.blogg.se? ;)

2010-05-04 @ 22:53:28
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0