advent och nya kuddar

Igår kväll när jag ÄNTLIGEN kom hem från jobbet så hade jag och älskling vår första riktiga advent tillsammans i "vår" familj... ja vi är ju faktiskt en familj nu, jag & han :)
Sen när jag är klar med utbildningen blir vi en ännu större familj! De längtar jag efter...



Ni ska få se vårt julpynt någon dag sen också :) Men har städat undan alla julsaker idag så de inte längre ser stökigt ut.. sen är jag jätteduktig på att ha alldeles för mycket saker också!
Man kan tro att vi bor i en villa fast vi bor i en liten 2:a.... haha :)

Sen har vi köpt nytt bädd-set och nya kuddar, blev en härlig lila färg!




Nu känner jag redan för att sova, det är typ det ända jag gör... börjat få lite yrsel tillbaka idag, är nog lite stressad igen, börjar jobba imorgon runt ca 7 liksom, jobbar till 20:15 och hemma 21:30 för att sedan upp en tidig morgon till. Det är tufft att jobba & samtidigt hinna gå i skolan och ha VFU (praktik)...

+ att nästa vecka jobbar jag mycket igen, suck. Stänger klocan 21:15 en kväll då dessutom, hemma HALV 11 då, gillar inte att köra bil så sent, är rädd att vara för trött när jag kör... Jag vill bara ha en ledig sandra-dag och göra precis vad jag vill.... imorgon hinner jag inte ens äta middag? jobbar sen jobbar igen - toppen. Eller?
Fick en sjukt bra lön, man kan tro att jag nästan jobbar heltid,fast jag egentligen pluggar heltid. SÅ mycket har jag jobbat arslet av mig....

åh... sova nu... zzz....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0