fina sängen

Hej gott folk! Jag har inte fått en enda dag ledig denna vecka, vilket jag skulle ha fått och behöver!
Idag hade jag verkligen tänkt att vara ledig, inte hunnit vara med i förberedelserna alls till Linus 20 års dag som är imorgon!! :)
Jag ska strax åka till jobbet, jobbar endast till 17 vilket jag inte kunde tacka nej till, tjänat massa extra pengar denna vecka, behövs med tanke på hur mycket pengar jag lägger på hemindredning.
Köpt ett jättefint serveringsbord!!! Ni får inte se kort på det nu, men möjligtvis ikväll eller imorgon :)

Nu ska ni få se lite smått på hur det blev med sängen iaf i sovrummet :)








Mysig är den och stor! Det som är kvar på lägenheten nu är bara att lägga golv i sovrum & vardagsrum, ( jag är kräsen även fast det är äkta träparkett där) & sen tapetsering i sovrummet... fast där tror jag att vi ska ha en vit panel ist på en vägg :) och en ny TV där då vår är lite för stor. Jag vill ha en sån där som man kan sätta upp på väggen och vrida TV:n mot en, på så sätt kan man gömma TV:n också... en stor TV framför sängen är väl inte särskilt romantiskt ELLER avkopplande?


Nu har jag bytt bank också! :) Måste bara föra över alla pengar, sen så ska jag beställa ett ROSA bankomatkort, så fint! nej, nu måste jag piffa till mig lite innan jag skabege mig.

KRAM ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0