jobb!

Åh.. jag vill ha en hel ledig helg!!! Nu har jag varit uppe och lyckats trycka i mig en macka, frukost blir bara äckligare och äckligaste desto tidigare man måste gå upp!
Snart ska jag åka iväg till jobbet, 9-18.. i vanliga fall brukar jag ta tåget 07:00 bara för det bara går en gång i timmen!!!!! fram tills 9... det är inte alltid bra att bo i Nynäshamn.

Det var en rolig kväll igår hos grannen iaf, vi blev inte så långvariga eftersom både jag & ena grannen ska upp tidigt och jobba...
Ikväll blir det kanske bowling, jag funderar dock på att vara hemma & plugga.. vill bara ta det lugnt lite också.. men vi får se, jag kanske är piggare efter jobbet :)

Nu ska jag packa ner min matlåda och ordna lite innan jag ska iväg... hoppas bilen startar, pappa har ju faktiskt fixat den... annars får jag ta Limpans bil, vilket jag aldrig behövt göra... än.. och heller inte vill ;p
jaja, klockan tickar!

KRAM


Kommentarer
Anonym

Duktig flicka du är Sandis :)



Ses på måndag, dubbelföreläsning = dubbelburn och kanske en pizza-lunch? Eller mackor, måste tänka på ekonomin ;)



KRAM Linda

2010-11-13 @ 12:49:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0