nu har det gått för långt....

På något sätt visste jag att det här skulle hända, för jag är helt utpumpad,
jag har verkligen känt att jag inte har någon kraft kvar... jag går snart in i väggen på riktigt, som 20-åring.

Jag har varit lite yr i drygt 1,5 månad om inte mer? Igår kväll när jag satt i kassan och jobbade så blev allting helt plötsligt konstigt! Ja, konstigt... trodde jag hade fått något ljus i ögat så jag började se dåligt och som man inte ser allting liksom, jag började se sämre och sämre, kroppen kändes konstig. Sedan börja de blir svart för ögonen, mitt huvud hängde inte riktigt med, jag fick nå rysning genom kroppen. Visste inte om jag skulle svimma eller kräkas. Jag lyckades stänga och springa in på toan för att försöka lugna ner mig, kanske var det fel på mina linser? Men känslan gick inte över, synen blev inte bättre.. Jag försökte hålla mig lugn, men helst av allt ville jag bara gråta, jag var rädd, orolig! Sa till att jag var yr och inte kunde jobba nå mer, tårarna började att komma... Sa till Linus att han fick komma fort till Handen (där jag jobbar)...

Ringde till sjukhuset och de var 99% säkra på att jag fått ett kraftigt blodtrycksfall... och i värsta fall spyr man eller tuppar av... De gjorde inte jag tack gode gud. Jag satt och försökte lugna ner mig, jag blev mer lugn när det inte var någon tumör eller så som skulle döda mig liksom... vad tänker man inte när man mår dåligt och inte känner att man är närvarande i världen?

Japp, magkatarren har funnits ett tag nu, och nu detta. Det är ett tecken på att jag inte mår bra, jag mår verkligen jättedåligt. och jag har ingen aning om hur jag ska må bättre.
"Stressa inte så mycket" hur FAN stressar jag mindre? Jag behöver råd, inte tillsägelser!
Det var verkligen jättejätteläskigt igår, och jag ska försöka vila hela helgen, + göra en hälsokontroll ifall jag saknar någon näring i kroppen eller kanske diabetes? vem vet?

Fick flash-backs från när jag var döende för några år sedan, då jag fått urinvägsinfektion och var helt uttorkad, jag minns att jag knappt orka vara närvarande då heller, det är de jag i stort sett bara minns... och jag orkade inte ens vara orolig då...

Ikväll kommer Hanna hit och det ska bli skönt att träffa en gammal vän!
Bara ta det lugnt och prata :) Och sen resten av helgen ska bara tillbringas med min älskade Linus!


Kram, S


Kommentarer
Lotta

Min lilla tjej ......allt blir bra !!

Du har varit med om mkt på kort tid ......jag finns vid din sida hela tiden.....Glad att du hörde av dej fort till mej såå du inte står själv....men sen vet jag att din andre hälft finns vid din sida och där har du mkt stöd....allt kommer att bli bra !! Nu vilar du dej i helgen och så bokar du e tid för hälsokontroll och kollar blodtrycket !! Puss och kram mamma älskar dej

2010-11-19 @ 15:29:56
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0