trött-dag

Det här har blivit min vilo-dag! Jag behöver verkligen det...
Har drömt sjukt mycket drömmar hela natten, kommer i stort sett inte ihåg dom, men idag när jag körde bil & skulle packa ut från parkeringen kom jag ihåg en dröm!
Jag var ute och körde bil och de gick inte att köra för bilen liksom gasade på av sig själv och jag höll på att krocka hela tiden när jag skulle backa ut från ica-parkerikngen men lyckades konstigt nog inte krocka med någon?
Haha, knäppa drömmar man har, jag är verkligen nojig sen vi blev påkörda av en annan bil!

PLUS att när jag åkte från Ösmo fick jag motorstopp vid stoppskylten och sen gick bilen inte att starta! PANIK PANIK, alltså det var helt hemskt. Sen efter 3-4e försöket gick de, åh så pinsamt.
Vet absolut inte vad jag hade gjort annars?! man kan ju inte rulla igång bilen vid en stoppskylt liksom?

Nåväl, jag har legat i sängen  sen jag besökte förskolan idag. SÅ JÄKLA SKÖNT.
Febern är borta och inte har jag ont i halsen idag? Jag är bara torr i halsen.
Åh... dessa höst-baskelusker. go away.

IDAG SKA JAG & ÄLSKLING BAKA LUSSEBULLAR!!!!! de ni. MUMS.



Kommentarer
Sara

haha, ja det är klart!! Då kommer jag åka överallt!! ;D Men kanske ska undvika stoppskylten i ösmo ;) hahah

2010-11-11 @ 20:32:12
URL: http://grandan.blogg.se/
Olavmarita

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-03-29 @ 10:57:45
URL: http://olavmarita.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0