winterwonderland

Igår tog jag blodprov, så nu är det bara att vänta :)
Jag känner mig bättre idag, men yrseln är dock kvar.

Nåväl, vad tycker vi om snön? Jag tycker det är så himla mysigt!!!
Jag har redan börjat ta fram julsaker bara för jag är så ivrig :) Dock inte julstjärnor och bollarna som ska sitta i fönsterna, det får limpan ta hand om och mäta ut :)
Jag tål egentligen inte hyacinter, men jag älskar dom! Har inte haft någon på många många år... men jag testade köpa två stycken, och det har gått helt okej, lite hosta men inte alls mycket, så de behåller jag!! )
Och så har jag 2 amaryllis som jag pyntat med lite mossa och jul-kulor....

Här är hyacint-dekorationen :)







Jag ska försöka ta mig till skolan om en stund, ska bli skönt.. känns som jag inte varit där på jättelänge, men imorgon börjar även VFU:n och ska va där i 3 v denna gång, så roligt!!

Ha en fin dag allesammans... ut och gör en snögubbe vettja ;) KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0