bort med hostan

Har haft hosta i 2 eller 3 veckor nu, orkar inte det längre! Hostar sönder ryggen och magen känns det som, så fick en tid imorgon på vårdcentralen.
Gillar dock inte nynässjukhus, när jag berättade mina symptom sa hon:

"och vad vill du att vi ska göra åt det?" Men hallå! ska jag ställa en diagnos på mig själv?
Hostmedicin fattar väl vem som helst dessutom! asshole.

Har bestämt mig för att börja träna aktivt igen då jag la träningen åt sidan sen jag & älskling flyttade 1 juni, så nu kör vi igen :) Börjat lite smått med Linus, men lite jobbigt när man har hosta.
Blev 2x20 min powerwalk imorse till basgruppsdagen, och ikväll ska jag haka på 2 grannar som ska gå powerwalk, så det blir skoj :) Då kan sötnosen min få spela lite tv-spel! så kanske han inte får för sig att köpa ett nytt plasystation3.. I hope!!!

Jag längtar bort! Vill åka iväg med min älskling och bara ägna tid åt varandra, det är något som verkligen är bra att göra i ett förhållande, och överraska varandra!



Glada sommarbilder gillar vi! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0