iloveu

Tiden går så himla fort! Älskling och jag har varit tillsammans i 3 underbara år.
Och vi har köpt bostadsrätt tillsammans och förlovat oss.
Allting känns så rätt, och jag vet att det alltid kommer vara vi två...
Det är en trygghet för mig att känna så, jag tänker aldrig på "om vi skulle göra slut... så delar vi tex köpet av sängen, tvn, soffan etc.."
För det kommer aldrig att inträffa, det kommer alltid att vara VI, och jag känner i hela min kropp att jag verkligen älskar honom med hela mitt hjärta. Han betyder så mycket för mig, jag är så enormt glad att vi fann varandra och att vi klickade... för att han är min andra halva, vi två förstår varandra, litar på varandra och delar ett underbart liv tillsammans. Han är hela min värld och jag vet att jag är hela hans värld.
Jag älskar honom så!



When it's real, it's forever.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0