jag älskar vår lägenhet!!!

Jag OCH Linus är så himla nöjda med vad vi åstadkommer med lägenheten :)
Det börjar arta sig och bli mycket mycket hemtrevligt!

Vi har tapetserat hall & matdel och det är alldeles underbart! OCH DET ÄR VITT!
Det är farligt att vara på Ikea, särskilt om man heter Sandra Rosin ;)
En Hemnesbyrå, VIT såklart, & hallmöbler, VITA. Det är så ljust och fräscht!!
Ytterdörren har vi även den målat vit.... åhhh.

Har tagit lite bilder, däremot var inte tavlorna uppspikade på väggen då, (har gjort ett bildcollage på väggen ovanför byrån, det ska upp med ännu mer bilder när jag åker till ikea på torsdag!!)

















UNDERBART! Visst?
På torsdag ska vi köpa en stooooor säng. hela 180!!! Vi har nu 140, så ja det blir skillnad :)
Till det? En sängstomme från hemnes. VIT. + att jag tog "badrumsmattan" som inte passa i badrummet till sovrummet, heelt underbart fint blev det, så ska köpa en till på torsdag :)  + lite lakan och sådär...
sen så ska jag försöka få linus att köpa vit panel till sovrummet ist för tapetsering, vita plankor som man sätter på bredden liksom. Superfint!


KRAM! (från en jätteglad russinbulle)


Kommentarer
Marie

Så galet snyggt, jag är stolt över er :D

2010-11-05 @ 16:33:12
URL: http://mariefast.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0