jag är glad!

Det var skönt (?) att jobba lite igen, jag jobbar så sällan nuförtiden,
dock är de tufft att jobba hela helger ända till stängning, är borta ca 12 timmar liksom...

Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag iaf hem dit jag & älskling skulle sitta barnvakt, jag tror de längtade efter mig för de räknade ner timmarna hela tiden tills jag äntligen kom :)
Det blev lite film, fotboll & allmänt mys bara! jag kom trots allt 21:30!

Nu ska jag strax bege mig till jobbet igen, så ni får alla som läser min blogg ha en jättebra söndag!
Vila, vila, vila.... det behövs!

Kramar



mitt hjärta & jag!


Kommentarer
Lotta

Mamma läser.....Ha en bra Måndag hjärtat !! <3

2010-11-01 @ 08:51:46
URL: http://lotta.forslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0