rosa glittriga naglar

Gått upp innan klockan slagit 8 de här två dagarna denna vecka,
och igår morse åkte jag till syrran :) Gick och handla lite blommor till henne innan, hon blev så glad så för de. Hon skulle trots allt få göra mina naglar. Rosa glitter på tipparna (som vanligt) fick det bli!
Följde även med henne till sjukan där hon tog sin andra spruta inför Thailand, hon led och jag satt och skrattade. Ibland är det kul att vara skadeglad :)

Jag börjar bli mycket mer gladare desto längre tiden går, kanske är det för att jag haft VFU i 2 veckor? Barnen förgyller dagen, jag "passar" och leker med dem glädjeligen varje dag! Dessutom älskar jag att pyssla med lägenheten, att göra den fin och hemtrevlig... även fast pengarna går upp i rök fortare då.

Idag pluggar jag inför min examination imorgon och tills på fredag, hade även planerat att ta en sväng till Ica och köpa lite till maten.
Idag blir det fläskytterfilé i ugn, stekt potatis & grönpepparsås. Ska köpa Icas kokbok om den finns tillgänglig dessutom. LÄNGTAR TILLS DEN NYA SÄNGEN ÄR KÖPT!!! aaaaaah va jag ska sova bra då.





stackars syrran som inte får nå julklapp av mig på julafton!
eftersom hon är i Thailand då.

Back to study. KRAM /S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0