en braaaaaa vecka!

Jag & älsklingen gick en mysig promenad på ringvägen, kasta macka och sådär...
Sen kom vi till några berg vi klättrade på, och då ramla min sötnos ner och stukade foten något rejält!
Så han har fått hoppa på kryckor hela veckan stackarn, som tur var behövdes inge gips :)

Så vi har haft en jättemysig vecka tillsammans!! :) Skönt att få lite extra tid med varandra.




ser ni? jättemysigt!! sen ramlade han ner här....



de gick bra att hoppa till det ena berget, men inte tillbaka.. för de var lite för högt!



fick nästan film på de, men råka stänga av kameran när jag var tvungen att springa till honom, attans ;p nu ska vi äta frukost ihop, sen ska jag plugga innan jag ska åka till jobbet!!

Min magkatarr dödar mig förövrigt, svider i magen och jag får biverkningar så som huvudvärk, illamående och feber hade jag hela dagen igår! och astma. jäkla skit pepciduo.
tur att jag har min fästman som tar hand om mig :) och jag om honom :)
KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0