mysig höst

Nu börjar löven bli röda, det är bara titta ut genom fönstret och konstatera det :)
Min första examination av 3 blev klar igår, och den ska jag lämna in idag, ska ta tåget till skolan om 40 minuter och skriva ut den. Det känns så himla bra när man bli klar med examinationen, i början känns det omöjligt att lyckas... sen så blir den bara klar - awsome!

Farbror Micke har varit i New York och hem kom en påse från Victoria Secret, allvarligt talat, jag har aldrig någonsin kunnat föreställa mig att det finns så sköna underkläder!
Min bh från H&M känns så fattig just nu i jämförelse med den från VS!

Helgen har varit bra, kalas hos lilla kusinen Stella som blev 4 år, idag faktiskt! Grattis.
Har även sett bio, Wall Street, Och en del shopping :)

Har mått halvt dåligt ett tag nu med tanke på magkatarren osv... + alla biverkningar jag fick. Har lite hosta kvar men imorgon ska jag börja gå powerwalk så ofta jag bara kan, eller redan ikväll :)
Ska även beställa måltidsersättningen på nytt, när jag känner att jag har några kilon för mycket mår jag inte bra och så är det bara, så därför tänker jag se till så att jag mår bra :)
Känner jag mig snygg och vältränad - då mår jag också bra.
Utan träning går man upp de kilona som försvunnit, har inte tränat sen vi flyttat (?) 1 juni alltså.. men det går att lösas, ikväll ska jag beställa hem lite från gymgrossisten & sen kör jag! woho.


KRAM!


Kommentarer
Sara

Yes :D fick tag på den idag, i farsta. Ny leverans, så fanns massor.. Fanns bara strl 44 i stan igår.. Men nu har jag den :D

2010-09-27 @ 21:25:18
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0