plugg

Det är riktigt skönt att komma tillbaka till skolan! Jag längtar tills de här 3 åren är slut och jag äntligen får börja jobba och göra något i samhället! :)
Få känna att man hinner göra massa andra saker också, man hinner inte precis med en månads semester i Thailand eller liknande..Jag vill kunna komma hem från jobbet och känna att jag har fritid. Jag har inte så mycket fritid just nu, utan det är flera timmars plugg varje dag. Ca 30 timmar i veckan, och det är bannemej som ett jobb då, + att jag faktiskt jobbar extra därimellan....

Jag känner mig taggad för att plugga iaf, jobbigt att jag bara förstår 0 första veckan i skolan, det är så mycket att ta in och man blir lite stressad, men nu har nästan andra veckan gått och jag börjar förstå allt mer och mer eftersom jag läser som bara den, vilket jag ska fortsätta göra nu...
Läser om Piaget förtillfället, om intelligensen... tänkte bara lägga upp "dagens", lite roligare att plugga när man känner sig fin ist för att sitta i myspys-kläder...






Jeans från Lager 157 och tröja från Cubus...

Igår åt jag och älskling rödspätta och det var supergott! hemma fick man aldrig fiskeftersom pappa inte gillar de? Inte kyckling heller... nu blir det bara fisk och kyckling, vi klarade även av att panera helt själva. Haha!



Myspys middag! :)

Övrigt? Jag saknar Alfons jättemycket! Det är såååå tomt hemma hos mamma :( Jag vill ropa på en katt när jag kommer hem.. på Alfons.

Plugg nu, kram på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0