världens lyckligaste!

Linus. Mitt hjärta, Mitt liv, Min ägodel, Min älskling, Min sambo, Min fästman.....

Lördagen den 28 augusti förlovade vi oss, han gjorde mig till den lyckligaste flickvännen någonsin, det här året har vi hunnit med mycket, flytt & förlovning.
Det är han som gör mig glad, varje dag.. varje morgon han pussar mig och åker till jobbet, varje eftermiddag när han pussar mig efter jobbet (om vi har turen att va hemma tillsammans då). Det är han och jag som fått vår lägenhet att kännas som hemma. Det är vårt hem som vi fyllt med kärlek och faktiskt levande blommor (finns bara 4 plastblommor av 12 möjliga).

Jag är så himla glad, lycklig och alldeles upp i öronen förälskad!!!




Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0