anställa städhjälp?

Jag är så trött trött trött. Jobbat alla dagar förra veckan förutom fredag, men jag var tvungen att gå upp lika tidigt för det! Och nu ska jag iväg snart igen... Aj Caramba! Tror jag inte orkar mer med detta snart!
När det är helgjobb åker jag 9:30, kommer hem 21:30... det är jobbigt, tro mig...
2 år till måste jag kämpa sen är jag färdigutbildad, det är bara bita ihop :)

Eller vinna lite pengar....
Nu när jag jibbat 2 helger i rad är jag faktiskt ledig 2 helger i rad (vilket snabbt kan ändras), nästa vecka åker vi till London iaf, och jag säger bara: F*N VAD VI ÄR VÄRDA DET!!! :)

Egentligen måste jag bädda sängen, stryka & sånt tjaffs också, men just nu orkar jag faktiskt inte det, städhjälp skulle inte va helt fel när man är sönderpumpad. Älsklingen är duktig på att tvätta iaf, men det tar ett tag innan jag börjar stryka :)

Tror jag har beklagat mig färdigt nu, dags att planera dagen innan jag åker till förskolan.

Hoppas ni har mer energi än mig! Kram


Kommentarer
Elin

Tungt, jag känner också så där ibland.

2011-04-28 @ 10:56:45
URL: http://stadhjalp-falun.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0