ooweoo flygplan!

Idag åker vi till London, äntligen!!
Känns inte som att vi ska göra det eftersom jag ska till förskolan & jobba lite först.
Men sen kommer älskling & hämtar mig så jag kan packa ner det sista...
Tycker jag är väldigt duktig som inte packat ner så himla mycket (helt otroligt för att vara mig).


jag är så glad!! wii, se upp London för här kommer vi! :)

och vet ni mer? sötnosen min han va lite skeptisk till att skaffa en tassimo, men han var så go och köpte en till mig i födelsedagspresent.... och vi använder inte kaffebryggaren längre!
Det är godare kaffe OCH mer bekvämt med en tassimo. ett superbra köp!



och fina ros-koppar som jag fick av mammsen, syrran & tommy. ¨
Jag tror Linus börjar tycka om rosor han md =)


KRAM på er, ha en fin påsk! för det ska jag ha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0