Sälja bilen!

Nu har jag & älskling bestämt oss för att sälja min bil :) och köpa en ny tillsammans!
Vi har tvättat & vaxat bilen, bytt till sommardäck och den går ju prima ballerina.
Så ska lägga ut den på blocket inom kort och jag hoppas den blir såld fort!
För då kan vi leta efter en ny bil! som vi ska ha & behöver i sommar, wiwi! :)

Det kommer inte bli någon värsting bil, jag pluggar som sagt fortfarande så det gäller kontant betalning, (inga j*kla lån, hatar sånt!!).
Men jag gillar Skoda octavia (sedan) och alfa romeo...  får se vad pappsen säger om det!

I vanliga fall hade jag tagit bussen nu på morgonen, men jag ska börja köra bil igen! jag är ju en liten fjantig figur som tycker att alla kör som idioter... men det är väl dags att börja köra bil på riktigt, jag har ju trots allt haft körkortet i 2 år i sommar...(090909), 09:00 tog jag körkortet... lite skoj :)

Och nu börjar London närma sig! De ni! på torsdag åker jag älskling, svärmor & yaddan!
sååååååå kul!!!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0