helg, tid med älsklingen :)

Nu har jag börjat använda min iphone äntligen :) Men ingen surf än, de ska skicka hem ett abonnemang till mig, som jag sedan ska hämta ut på posten. Lät lite konstigt tycker jag? Om jag nu får ytterligare ett till simkort eller vad det är får det ändå plats i brevlådan ;p.
Jag är nog lite ivrig att börja använda mobilen, men har ju köpt den för ca 3 v sen så det är inte så konstigt!

Skulle egentligen verkligen behöva plugga idag, men icke... behövs på jobbet. Så jag ska jobba 12-16, jag & älskling ska på middag hos maddelutt&matte så får stressa hem lite :)
Så resten av helgen, blir att försöka hinna plugga så mycket som möjligt! Imorgon ska vi på middag hemma hos älsklingens pappa.. med hans bror & flickvän dessutom, det blir trevligt!

Sälen börjar närma sig, men jag måste ligga i och plugga dygnet runt nästa vecka så min tenta blir klar!

Jag & Linus har troligen planerat att åka till London nu i vår, och sedan utomlands i sommar... Men jag funderar på att strunta i det & åka till New York i sommar? eller typ Miami eller något...
Vad tycker ni, vad skulle ni ha gjort? Jag menar, det blir samma pengar! och USA.. vilken upplevelse.


Kommentarer
Anonym

Miami!!! :D /Linda

2011-02-26 @ 15:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0