i'm alive!

Herregud, jag vet inte hur mycket jag missat att berätta, så vi struntar i det!
Tog mig i kragen imorse & körde lite bil, inte kört på evigheter, sisådär en månad... hatar att köra bil på vintern, dessutom körde jag bara typ 2 km, till centrum & tillbaka... haha! Skulle posta ett paket :)

Jag har köpt en iphone! wiwi. Och tele2 är dumma i huvudet och skriver över abonnemanget på mig, gör det OBRUKBART så numret inte fungerar, för att det nya microkortet kmr på fredag förhoppningsvis så jag ÄNTLIGEN kan använda min iphone som jag köpte för 2-3 v sen liksom...
Så just nu har jag mammas kontantkort! detta ska dom allt få kompensera.... suck.
Vad tänker dom med liksom? är alla där blondare än mig?

Jag & Linus har det toppen! Vi ska nog sätta upp panel i sovrummet nu!!! JAAAAA :) kommer bli så himla fint, så ska vi måla resten av väggarna, jag längtar! (efter lönen!!)
Sen åker vi till sälen snart....


Nu ska jag plugga lite innan jag åker till skolan! examination idag!
KRAM!


Kommentarer
Tele2

Hej Sandra,



Vids en överlåtelse skickas alltid ett nytt aktivt simkort ut så länge man inte fyllt i rutan på överlåtelse avtalet att man inte vill ha nytt simkort. Orsaken till detta är att från och med överlåtelsen är den nya abonnemangsinnehavaren betalningsskyldig för abonnemanget och det är vanligt att abonnemang överlåts till andra personer utanför familjen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-24 @ 14:17:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0