jag är sååååå glad!!!!!!

Jag har varit så stressad under en sån lång tid nu, och jag vill verkligen resa bort!
Så nu har jag lagt upp en planering som gör att jag får plugga arslet av mig nu, men då kan jag åka till sälen och åka skidor i 3 dagar iaf! alltid något :) ska bli toppenskönt!
Så bäst för mig att jag hinner skriva klar min examination tills den 9 mars :)

SEN! Blir London resan ÄNTLIGEN av!!! Fick reda på igår att vi kommer få ha "påsklov" och det ska bli så otroligt skönt, för det betyder att jag & Linus kommer kunna åka till London! Skulle ju göra det innan jul egentligen, men det är så roligt att ha någonting att se fram emot!
Och sen i sommar åker vi utomlands i 1-2 v.... kul att man har någonting att se fram emot!

Nu ska jag börja plugga för fulla muggar!

Kram


Kommentarer
Anonym

Ja, vem vad den härliga själen som berättade om påsklovet? ;) /Linda

2011-02-03 @ 16:10:58
Anonym

Vad är det du pluggar för något? :)

2011-02-03 @ 22:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0