Rensat garderoben!

Jag fick inte plats med en enda galge till i garderoben och började rensa garderoben... jag som tvingat Linus att vi skulle köpa mer galgar eftersom de inte räckte :) Nu fick vi massor över! wops..
Jag har inte rensat hela garderoben, men en stor del... dock ville jag inte bli av med mina underbara jeans även fast de är alldeles för många... 3 par lyckades jag göra mig av med. och det kändes!
haha.. fjantigt va? att man har svårt att göra sig av med kläder....




Tog lite bilder på de igår också, har nog tänkt sälja de på tradera, OM JAG ORKAR?
Jobbigt att hålla på gå och väga det och packa det osv.. uschabuscha.
När jag väl byter garderob från vinter till sommarkläder behöver jag rensa en gång till, har även massor av oanvända skor, väskor, jackor.... dags att göra sig av med allt.
Annars går jag bara och lämnar in det hos röda korset eller nå sånt?

Nåväl.. dags att börja plugga för dagen.. för er som är nya läsare här studerar jag till förskollärare, och går min 3:e termin, just nu läser jag språk :) Jätteintressant!
Sen ikväll ska jag & älskling sitta barnvakt åt våra söta pruttfior, brukar bli fotboll tills de somnar :) Imorgon ska jag ta 7tåget till jobbet, sedan hem & göra mig redo för fest! fartfylld helg trots allt...

Kram på er!


Kommentarer
Anonym

ge de till mig istället ! ;) jag behöver kläder!

SES IMORGON! :D



/Linda

2011-02-07 @ 09:38:48
Sara

Du är sämre än mig ;p uppdatera!!

2011-02-16 @ 20:03:18
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0