Bagaren Sandra

Det har inte blivit nå mer promenader, jag & grannen blev sittandes i soffan och kollade igenom kokböcker tills magarna började kurra :)
Så jag gick hem och bakade bröd tillslut! skulle gjort det nu också imorse men jag sov så himla länge, så det hann jag icke med...



Fin limpa va? ser ni vad jag kan ;)
dock lite smaklöst, vanligt matbröd.. så nu har jag köpt rågkross & rågsiktsmjöl :)

Jag och älskling blir strax upphämtade av pappa så ska vi bege oss till farmor, det blir kul! Inte varit där sen i somras någon gång... ska bara packa de sista nu :)

Kram!


Kommentarer
Lotta

Himla fint bröd ....hoppas du får det bra hos farmor.

2011-01-14 @ 21:51:42
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0