Förberedning

Ikväll har jag & älsklingen bjudit över hans mamma & man och min mamma :)
Så vi har lagat massa mat, igår förberedde jag en potatissallad tills idag och mums så gott det ser ut!
Jag har köpt delikatess-potatis och blandat ihop de med creme fraiche med örter, sockerärtor, färsk timjan, rödlök och toppat med tomater, fetaost & timjan.
Till de bjuds det på rostbiff som jag har gjort en marinad av olivolja, soja, honung, vitlök & peppar.
Nyss har jag bakat ett bröd som jag fyllt med lite philadelphiaost med smak av soltorkade tomater & pesto, soltorkade tomaten och lite fetaost...
Nu ska jag börja med chili cheese balls som jag ska testa göra! Vi får se hur det går :)

Köpt en jättefin ljuslykta hem hit också :)




Den längst till vänster, jag gillar den jättemycket!

Och jag har även hunnit tagit bild på brödet jag nyss bakat, såhär ser de ut, så nu blir det cheese balls! :)



Mums! hoppas vi... degen kletade ihop sig för jag var för snål på mjöl så jag kunde inte rulla ihop den sen.... haha....

Ha en toppenkväll!



Kommentarer
Lotta

Tack för en jättegod middag och underhållning .....mkt skratt blev det !!Pussilipuss

2011-01-31 @ 08:37:47
URL: http://lotta.forslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0