JA TILL TRÄNING!

Fick precis hem SSIF tidningen nu när jag satt och skrev min examination,
och jag bara kände att nu jäklar ska jag börja träna på gym!
Jag har verkligen tänkt att köpa gymkort här i Nynäshamn, men på något sätt känns de som jag lika gärna kan träna när jag är i skolan så himla ofta, eller bara åka in till stan ändå & plugga lite efter :)
Jag hoppas dock att jag kommer orka det, eftersom jag jobbar samtidigt.

Men saken är den att jag blev så ivrig för att jag hittade en utbildning jag velat gå! Och har tänkt att gå.
Hittade en utbildning som spinning-instruktör, för 20000:- dock + att man ska ha gått på spinning regelbundet i 2 år eller vad det nu var...
Så nu ska jag börja köra spinning tänkte jag, FAST jag hittade en utbildning på skolan till spinning-instruktör för ynka 2900:- !!! Därför är jag helt ivrig att börja träna NU.

Jag menar, jag tycker det är jättekul med spinning, och sen när jag har utbildat mig klar till förskollärare, vill jag fortfarande ha intresset för att träna, så genom att hålla några spinning-pass i veckan så får jag göra något jag tycker är kul, samtidigt som jag får träning!
Är inte det toppen? Fast den utbildningen tänker jag nog ta om ett år eller så, när jag faktiskt kört spinning 1 år :)


Åh. Nu ska jag tamejtusan skriva klar min examination. Bara 500 ord kvar nu att utnyttja så!

KRAM!


Kommentarer
Anonym

YAYAYAYAYAYYA! :D Nu blir det Beach 2011 ;D /Lindaaaa

2011-01-05 @ 17:20:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0