nergrävd i böcker 2011

Nu gäller det denna vecka. Jag måste bli klar med min examination, ska försöka bli klar så fort som möjligt, på torsdag hoppas jag att jag blir klar. Jag sitter från ca 8-9 på morgonen till 8-9 på kvällen om inte längre... små pauser tar jag förstås.
Jag jobbar inte förrän lördag så detta hade jag planerat att få vara lite ledig så jag kan ha full koncentration på detta, hitills har två stycken från jobbet ringt och frågat om jag kan jobba.
Känns lite trist att säga nej, men skolan går före extra arbetstider :)
Har skrivit 600 ord än så länge, är lite nojig att skriva för mycket, 3000 ord är max... men nu är jag igång igen och det känns bra! Så jag ska nog fortsätta nu på en gång...

Tänkte bara hälsa er en god fortsättning! Jag hoppas 2011 blir ett bra år, för mig och för er...
Jag vill glömma allt det dåliga och bara ta med mig allt det positiva 2010 gav mig.
Det bästa med 2010 var att jag & älskling flyttade hemifrån och köpte oss en bostadsrätt i Nynäshamn och sedan firade vi 3 år tillsammans och förlovade oss :) Helt underbart!
Jag känner även att min relation till både min mamma och min syster har stärkts. herregud, nu är det verkligen helt okej med många kramar, till och med att krama syrran! Hon fräste åt mig förut, men nu gillar hon att krama mig och till och med saknar mig!(speciellt när hon var i Thailand i flera veckor) mohaha. Kanske var det bra att flytta 30-40 minuter bort?
Jag älskar min familj, min pojkvän, min släkt.. så jag hoppas att det här året kommer kunna visa att man bryr sig om sina nära och kära. Tänk va glad någon blir när man visar att man bryr sig och finns där. Det betyder mycket. Jag har haft många vänner det här året som har ställt upp för mig och även fått mig nya vänner genom att börja på Universitetet... jag har fått vänner för livet! Tänka sig att de finns så många underbara människor som man kanske har jättemycket gemensamt med, men aldrig kommer att träffa.
Jag är så glad att jag har fått den möjlighet att träffa nya, härliga människor!


Detta år tror jag till och med att jag ska våga mig på en tatuering, de ni ;)


Kommentarer
Lotta

Unerbart skrivet hjärtat.....och håller me' om att vi ska bry om nära och kära och vänner förstås detta år ....vi jobbar på det!!!

Och du ska ha ett bra år med skolan...

Puss Mamma

2011-01-03 @ 22:48:50
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0