nyår

Blev inte så mycket bilder på nyår.... och ute på tolvslaget blev inte bilderna bättre då snön bara öste ner :)
Nåväl, bjuder bild på min & linus outfit iaf... haha.
Och en bild på mig och maddelutt på tolvslaget :)

 



Ja, ni ser vad det öste ner snö, fick inte nå riktigt bra bild på raketerna då heller, sikten på kameran kom inte ända fram!

Blev väckt utav att Madelen ringde mig, vilket var toppen för jag hade glömt ställa väckarklockan! Så hon kom hit och fikade och åt frukost och nu sitter jag och pluggar för fullt. Jag känner mig lite virrig i denna examination, har svårt att lägga upp texten... så det blir att kämpa vidare med den nu!

Helst av allt skulle jag vilja röja här hemma, ta bort alla julsaker och dammsuga och damma och ta bort granen och ja.. stryka. Ne.. de hinner jag inte, men jag vill..
Får be Linus hjälpa mig med de när han kommer hem idag istället :) För nu ska jag gräva ner mig i böckerna igen!


kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0