nytt till lägenheten

Äntligen har vi fått upp vårt bild-collage på väggen!
Jag hade lagt ner alla tavlor på golvet så som de skulle upp på väggen när Linus kom hem, och duktig som han är började han att spika upp alla tavlor. Det tog inte lång tid :)
Så nu är jag nöjd! Det blev jättebra, vi har även fått bort lite julsaker här hemma, är trött på julen! Vi har bara kvar allting i fönstrena, det är ändå mysigt :)

 

Har även satt upp några bokstäver på byrån "Kärlek" som jag fick av mamma i julklapp :)

Och sen har jag äntligen fått tag på lite ljusstakar, precis såna jag ville ha!
Letat överallt, och jag finner det på självaste Ica Maxi, glad blev jag iaf :)
Ljuset gör inte det rättvist men ...






Fint va?! Fanns EN bricka kvar dessutom, finns flera till fast det är i den stora storleken, jag ville ha den lilla, så det va ödet som bestämde att det var min bricka som var kvar.... med spegel i bottnen.

Vackert? Jaaaaaaaaa.

Idag blir det bio i sickla köpkvarter med linus & mamma, vi ska se "The Tourist", hoppas den är bra! dessutom ska jag försöka finna mig ett par nya ecco-stövlar på rean innan :)
Och lite heminredning på Chilli!!

Hoppas ni får en fin dag, solen lyser! När såg man den sist?
Kram!


Kommentarer
madde

Snyggt, nu ser det ut som vårt collage ;)

2011-01-07 @ 16:09:55
Lotta

Härligt snyggt gumman ......och tack för en trevlig kväll och maten som jag blev bjuden på.....och filmen va bra tycker jag....Love you<3

2011-01-08 @ 00:28:35
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0