skolan är igång igen

Har börjat på en ny kurs denna vecka, det blir en låååång kurs, hela terminen närmare bestämt med 8 examinationer. Ja, nu tutar & kör vi!
Ska försöka sitta och plugga så mycket som möjligt så jag kan följa med till sälen! Hinner jag klart med alla så kan jag följa med till sälen....
Tänk va kul att åka skidor!

Idag ska jag till syrran & sova över, börjar jobba 8 imorgonbitti, hade jag åkt från Nynäs hade jag behövt ta 6-tåget och va där jättetidigt.... uuuuuusch. Och inte vill jag ta bilen heller. Sen imorgon ska jag & fira Carro :)

Fick bli en liten snabb uppdate idag bara, jag återkommer om nå roligare en annan dag :)

kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0