tänkte se lite bättre...

Ja, precis som det låter så ska jag gå och göra en syn synundersökning för iår, är inne på sista linsparet så det behövs nya :) Skulle väldigt gärna vilja köpa na glasögon också, och det kanske jag gör... om jag hittar några jag verkligen vill ha så :) Trivs i mina så bra att jag till & med behållt bågen och bara bytt glas!

Och nu har man fått alla pengar som man ska klara sig på till den 25e :) Mer jobb blir det, ska iväg direkt efter och jobba, & imorgon också...
helst av allt vill jag bara sitta hemma och plugga, jag behöver det... men det får hinnas med på något sätt det med!

Jag har dansat Zumba här hemma, de är jättekul!!! Om man kan stegen iaf :) Lärde mig massa olika steg under en hel timma, sen tog de bara med en viss del av de stegen i 20-minuters-passet...
Men det var skoj! Att träna hemma hinner jag med, så jag funderar på att köpa mig en crosstrainer! Någon som säljer en så hör av er :)

Dags för morgondagens kaffe nu! Kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0