fungerande internet!

Woho, det hurrar vi för!
En tekniker blev utskickad hit imorse redan kl 8 och blev klar nu, det var tydligen ett mycket ovanligt fel! Så det tog ett tag att få igång internet. Men nu fungerar det och jag är glad! :)
Jag var så himla trött imorse, men jag var ju tvungen att gå upp... SÅ jag har hunnit med MASSOR här hemma.. Jag har städat upp överallt, dammat lite, strykt tvätten, ätit frukost...

Men nu lyser solen vilket gör mig sugen på att gå ut... ska nog ta en kopp kaffe med grannen i solen senare och en tripp till mataffären också..
Idag blir det hemmagjorda hamburgare. M så gott!

Nu ska jag dammsuga lite också, blev lite smutsigt efter teknikern, men det spelar ingen roll! jag har internet, wiiii!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0