snart snart snart!

nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker till Kroatien, wiii!
Jag jobbar bara måndag, tisdag & fredag denna vecka, 17-20:15!!!! prutt-tider, men ändå ganska skönt att runda av det med några få tider innan semesern.
På fredag tänkte jag att vi ska åka till landet i Katrineholm direkt efter mitt jobb, då är det lugn trafik dessutom :) Pappa håller på att renovera lite, så vi tänkte hjälpa till... nu för tiden har vi till och med dusch där! kors i taket, det finns inte vatten & avlopp där än, men det är på g... tror jag :)

Så jag & älskling har en vecka på oss att hitta på lite småsaker innan vi åker utomlands... i lördags efter mitt jobb cyklade vi till Lövhagen här i Nynäs å satte oss på en klippa och grillade & drack rosé... det var mysigt!
På vägen hem möttes vi av våra vänner vid Nicksta, så då blev det även volleyboll. Så jäkla kul!! :) kul med volleyboll tycker jag..

Nu ska jag städa upp hemma lite, sen iväg till mammsen för att gå en powerwalk med henne. Jag är SÅ LAT, har inget power i mig för att träna... men jag vet att jag måste gå i en väldigt rask takt med mamma, så därför tänkte jag åka till henne så hon får fart på mig!


Må gott! kram S


Kommentarer
Sara

vilken dag åker ni till kroatien? Vi kan väl ses någon dag v30 isf? Och om dem inte kan kan väl du&jag ses iaf? :D <3

2011-07-15 @ 09:38:03
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0