vill ha semester

Jag är trött, trött, trött... sitter & gäspar som en galning.
Även fast jag ibland börjar jobba senare på eftermiddagen blir det så att jag ÄNDÅ måste gå upp tidigt... åkt och shoppa med mamma, blivit väckt 2 ggr av jobbet (f*n att hemtelefonen fungerar nu när internet börjat funka igen), och teknikern som kommit hit på morgonen.

Och jag jobbar även hela helgen... men det ska bli så skönt när helgen är över! då jobbar jag bara TRE GÅNGER TILL, 5-8 tider dessutom... sen är det semester!!!!
Ååååååh vad skönt! Första veckan är ingenting sådär superplanerat, men sen på söndagen den 24e åker vi till Kroatien! OM jag längtar....
Så därför håller jag humöret uppe eftersom jag vet att jag får vila snart! toppen :D

Nåväl, blev ju väckt imorse så ska alltså snart iväg & börja jobba tidigare. ska få något mer i magen innan.


Ni som är lediga: njut av solen!


Kommentarer
Sara

åh, jag vill också till Kroatien!! :(

Vad glad att du snart har semester!! Jag har bara 1vecka.. Men funderar på att säga upp mig så den blir längre ;p haha fast då måste jag ju skaffa mig något annat jobb ;) btw, skulle vi ses nästa vecka? jag jobbar till 17 alla dagar :( PUSSPUSS

2011-07-07 @ 15:31:26
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0