alone :(

Linus åkte till sälen imorse, å jag är alldeles ensam i lägenheten :(
Supertomt! jag åkte & jobba imorse istället..
Imorgon ska jag sitta & plugga, hoppas verkligen att jag blir klar med tentan! så jag slipper släpa med det upp till sälen, men dock tror jag att jag är illa tvungen... vi håller tummarna!
Sedan ska jag på kurs på jobbet, 18:30-21:00 i stan, så då åker jag hem till syrran sen och sover istället! Vågar inte åka hem själv så sent :/
Sen ska jag upp på morgonen tidigt & åka till skolan, 9-16, sen middag med Jossan förhoppningsvis :) Sen hem & packa fort som bara den & antagligen åka till syrran & sova igen! För att vakna upp på onsdagen och också åka upp till sälen! wiwi, å äntligen träffa min älskad linus!

Got damn vad jag är kär... lite härligt att längta också :) Nu har vi ju bott varandra på tårna sen i juni förra året!
Nu ska jag försöka få mig lite sömn, jobbigt att ha 1,80 säng nu när man är ensam.....

Gonatt på er! kram


Kommentarer
Anonym

Blir sälen! :D

Jag vet vad du menar! Jag åkte hem från Erik igår, ville tillbaka redan på kvällen! :O

Längtar till det att vi flyttar ihop :D

KRAMISAR, HOPPAS DU FÅR DET KUL I SÄLEN :D



/ Linda

2011-03-07 @ 12:58:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0