Flyttat om lite i lägenheten :)

Ibland får man ett ryck & städar och flyttar runt på allting i lägenheten!
Särskilt roligt är det också när man köpt lite nya saker :)

Idag har vi köpt en SUPERSNYGG tapet som vi ska ha i sovrummet :) Vi ska ha denna på 3 väggar i sovrummet & den sista väggen ska vi ha en vit panel på, det kommer bli så fint!! (när vi väl orkar göra jobbet)



den är mycket snyggare i verkligheten såklart :)

Och så lite bilder på lägenheten då.....





Nå, vad tycker ni? :) Glömde ta bild på köket & badrummet nu, men där har det inte hänt så mycket så :)

Imorgon ska jag ha kalas för mig här hemma :) Så jag & älsklingen har bakat hela dagen!
Det blir en massa gott imorgon, jag borde va med i mästerkocken på tv ;)

Ha en bra kväll! Kram S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0