jag är lycklig!!

Lycklig av Linus, av solen, av alla vänner, av praktiken!

Idag hade jag basgruppdag (då träffas alla lärarstudenter som är i Nynäs å diskuterar lite saker, idag: läroplanen), innan gick jag & grannen en promenad så vi kom i rättan tid, sen gick vi runt på "stan", jag fynda en kristall-lampa, (vägglampa) för 65 kr... sedan gick vi ner till hamnen för en glass.

Jag ville inte ha min glass tillslut så då kasta grannen den till änderna, men då kom 20 måsar och attackerade så vi sprang iväg för alla människor kollade på oss, tror dom blev lite arga :) I don't blame them!
Vi traska vidare & hämtade min vinterjacka från kemtvätten, han tog inte kort så då gick vi tillbaka till "stan" för att ta ut pengar, sen fick jag min jacka :)
Vi fortsatte att traska hemåt & då fick vi världens bästa idé: ta ut solstolarna på gården med kaffe & jordgubbar! Grannarna tyckte de såg ut som vi va på gran canaria :)
Sedan blev de en promenad till Willys, å sen äntligen hem för en god middag....

Imorgon är det praktik igen, så jag sitter & pluggar för fullt.. ska ha planering då och det känns jättebra! Jag är full av idéer och tankar, jag sitter och analyserar & reflekterar. Man blir motiverad av att komma ut i praktik också och få göra det man lärt sig :)

nu är jag 21 år! gammal hagga liksom. Längtar tills jag är 23, då är jag färdig med mina studier! :)

KRAM! S


Kommentarer
Lotta

Men shiiiit alltsåå såå ni hållt på :P

2011-04-04 @ 08:36:54
URL: http://lotta.forslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0